دانلود شبکه اجتماعی تلگرام – کارت عروسی | کارت ستایش
والپر های عاشقانه HD
9 اردیبهشت 1397
چاپ متن کارت عروسی به زبان آذری
19 اردیبهشت 1397

دانلود شبکه اجتماعی تلگرام

اگر به دنبال برنامه ای کاربردی در زمینه ارسال پیام به صورت سریع و امن همانند برنامه محبوب و معروف Whatapps می باشید برنامه Telegram نیاز شما را برطرف می کند. این برنامه به خاطر سرعت و امنیت زیاد مشهور شده است. با کمک این برنامه می توانید گروهی بالغ بر ۲۰۰ نفر ایجاد کنید و در ان به گفتگو بپردازید. علاوه بر ان شما قادر خواهید بود ویدیو تا حجم ۱ گیگ به اشتراک گذاشته و یا پیام های مالتی مدیا ارسال کنید. پیام ها در این برنامه رمزگزاری شده و در مقصد رمزگشایی می شوند بنابراین با اطمینان خاطر به چت بپردازید. این برنامه کاربردی و جالب را هرگز از دست ندهید.

ویژگی های اپلیکیشن موبایل Telegram:
– سرعت: این برنامه سریعترین برنامه منتشر شده در زمینه چت و پیام رسانی می باشد که در گوگل پلی وجود دارد و شما هرجای دنیا که باشید برنامه نزدیکترین سرور متصل شده و دلیل سرعت بسیار بالای برنامه در انتقال فایل ها و پیام ها نیز همین امر است!
– امنیت بالا: ما تمام خطرات احتمالی را پیش بینی کرده ایم و برنامه ای در اختیار کاربران قرار داده ایم تا امنیت اطلاعات آنها را تضمین کند!
– ابر ذخیره سازی: این برنامه بر روی تمامی گوشی ها همگام سازی می کند بنابراین شما می توانید همیشه و به راحتی هرچه تمام به اطلاعات خود دسترسی داشته باشید بدون آنکه نگران کوچکترین چیزی باشید!
تشکیل چت گروهی: با استفاده از این برنامه شما می توانید گروه های چت تا حداکثر ۱۰۰۰ نفر تشکیل دهید و با سرعت بسیار بالا و راحتی هرچه تمام تر با دوستان خود به گفتگو بپردازید!
– قابل اعتماد: این برنامه قابل اطمینان ترین برنامه ای می باشد که تاکنون ساخته شده است و ویژگی های بی نظیری را در اختیار کاربران قرار می دهد!

شماره نسخه: ۴٫۸٫۹

تاریخ بروزرسانی: ۵ خرداد ۱۳۹۷

دانلود فایل اصلی – ۱۴٫۲ مگابایت (اندروید ۴٫۱ و بالاتر-پردازنده ARM)

 دانلود با لینک مستقیم

فایل اصلی – ۱۴٫۲ مگابایت (اندروید ۶ و بالاتر-پردازنده ARM)

 دانلود با لینک مستقیم

دیدگاه ها بسته شده است